maandag 2 augustus 2021

Postzegels uitsparen

Voor de windmolencoöperatie waarvan ik bestuurslid ben heb ik een handtekening van een ander bestuurslid nodig voor het aanvragen van e-Herkenning. Er wordt vermeld dat het een echte handtekening moet zijn, dus niet gescand of gekopieerd. Vreemd dat je daarna het formulier met daarop de echte handtekeningen mag scannen en mailen……

Het andere bestuurslid woont in Obdam en is thuis dus ik heb weer een bestemming voor een fietsrondje. Daarmee spaar ik 2 postzegels uit.

De kortste route naar Obdam is 11,5 kilometer, met een omweg via Hensbroek en Ursem maak ik er een rondje van 27,6 kilometer van.


1 reacties:

Op 2 augustus 2021 om 17:25 , Blogger Mick zei...

Ieder excuus voor een fietstochtje is natuurlijk heerlijk maar het ondertekenen van het verkoopcontract van de ouderlijke woning tijdens de Coronadreiging deden mijn familie en de koper en ik via Signhost.com.
Ik kon mijn handtekening toevoegen via het beeldscherm van het tablet (en dat moet ook met de smartphone werken dus). Had dus rechtsgeldigheid, geaccepteerd door de notaris!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage