donderdag 17 juni 2021

(Warm) afscheid 3

Vandaag ga ik voor de 3e keer naar Heerhugowaard om afscheid te nemen van een deel van mijn collega’s. ‘s Morgens om 7 uur schijnt de zon en volgens de voorspellingen kan het 30 graden worden. Om 8 uur ga ik eerst boodschappen halen. Als ik een half uur later uit het winkelcentrum kom is de zon niet meer te zien. Er hangt een dunne laag wolken en het is drukkend warm. Thuis geeft de thermometer 28 graden aan. De rest van de morgen blijft het  bewolkt en warm. Als ik om 12:30 uur naar kantoor ga komt de zon af en toe tevoorschijn.

Bij het afscheid zijn ongeveer 15 collega’s aanwezig en ook een ex-collega waar ik jaren mee samengewerkt heb en die zelf een paar maanden geleden met pensioen gegaan is. Hij was door een andere collega getipt.

Als ik naar huis ga dan schijnt de zon weer maar het is in de Mango nog uit te houden. Af en toe leg ik mijn armen over de rand van het instapgat om af te koelen. Als dat oncomfortabel wordt haal ik mijn armen weer even binnenboord.

Gereden afstand: 31,8 kilometer met e3n gemiddelde snelheid van 24,5 kilometer per uur.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage