woensdag 23 juni 2021

Afscheid 4

Omdat er steeds minder mensen besmet raken met Corona mogen we vanaf deze week weer een hele dag naar kantoor. Ik ga daarom ‘s morgens al naar kantoor.’s Middags om 3 uur hebben we weer een koffiepauze met gevulde koek. Deze keer zijn er ongeveer 15 collega’s aanwezig.

Van een paar collega’s krijg ik een redelijk grote platte doos. Het zal toch geen legodoos zijn? Of een erg grote legpuzzel? Nee, het is iets anders:

Een erg origineel en toepasselijk cadeau: 3 buitenbanden voor mijn Mango. Dat had ik echt niet verwacht.

Een paar andere college’s hebben ook een toepasselijk cadeau: een tros bananen, bananensnoepjes, gedroogde bananenschijfjes en een bananendrankje. Ik had geen ruimte om in mijn Mango om dat mee te nemen en ik had geen foto gemaakt, dus dat komt volgende week.

Gefietst: 30,8 kilometer.




0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage