vrijdag 28 mei 2021

Weer naar kantoor

Afgelopen dinsdag (25 mei) heb ik weer een dag op kantoor gewerkt: mijn opvolger inwerken. Hij heeft ons al eerder geassisteerd als zzp-er, dus ik hoefde hem niet alles uit te leggen. Onderweg naar Heerhugowaard kwam ik een paar mensen tegen die ik vóór Corona ook wel tegenkwam: een fietser die een paar keer bijna tegen mij aanreed omdat hij bijna altijd op zijn smartphone keek als ik hem zag (maar het viel me op dat hij de laatste keren niet meer op zijn smartphone keek, misschien was hij een keer echt de fout ingegaan) en een man die een oude hond uitliet en nu een hond uitliet die er hetzelfde uitzag maar wel soepeler liep.

Vorige week merkte ik op dat de tulpen nog niet allemaal gekopt waren, vandaag zag ik dat er bij Obdam nog steeds een groot veld met gele tulpen te zien was. In Berkhout is dat ook nog zo en het zijn ook gele tulpen, misschien is het een “late soort”.


Op de foto zijn de mannen bezig met virus zieken, als dat klaar is dan zullen de tulpen snel gekopt worden.

Bij thuiskomst gaf Strava 30,6 km aan.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage